0

Дівчата брюки не вдягають!

 

Дівчата брюки не вдягають!

 

Що можна знайти у гардеробі успішної українки? Можливо пару елегантних костюмів, можливо піджак, але ми точно знаємо, що там має бути сукня Katrin Rene. Витончене мереживо її моделей втілює жіночу пристрасність, а легкість натуральних матеріалів  підкреслює смак майбутніх власниць.

 

 

Катрін, твій бренд на українському ринку зовсім новенький. Поділись із нами, з чого усе починалось.

Взагалі, мені хотілось знайти хобі поза роботою. У мене в сім’ї не має творчих особистостей. Я і сама за освітою фінансист. Але шиття мені було до душі. Мені захотілося мати речі, які не куплені в магазині, а ексклюзивні, щось зроблене своїми руками. Я дуже вірю у «знаки долі». І вийшло так, що відповіли мені лише в Академії Burda. Чесно, я собі уявляла приміщення: звичайна кімната, одна машинка. Але коли я прийшла, то побачила таку яскраву сонячну кімнату. Я зустріла викладача Надію Хілько, вона була дуже стильно одягнена. Я відразу зрозуміла, що потрапила туди, куди потрібно. Надія розповідала історії про дизайнерів, з якими особисто працювала. Мені пощастило потрапити до такого викладача. Саме вона мене надихнула створити власну марку. І на кожному етапі мого становлення і підтримувала, як ніхто інший.

 


"Катрін дуже цілеспрямована. Їй хотілось,  щось змінити у своєму житті і я люб’язно запропонувала займатись моделюванням. Вона прийшла до нас у листопаді 2015 року зовсім не вміючи шити. Ми зробили із неї дизайнера. Ми починали із моделювання спідниць. Одна за одною. Все добре вдавалось".  

 

 

Надія Хілько, викладач Катрін в Академії Burda


 

 

Я була вражена, коли першу спідницю ми посадили на фігуру взагалі без примірок. Тільки тоді я зрозуміла, навіщо було стільки формул при побудові креслення. Це дуже вдала модель. Я  і досі її вдягаю, причому тканину тоді не купувала. У мене було 15 метрів раритетного полотна, виготовленого ще на Херсонському бавовняному комбінаті. Такого вже не випускають, а жаль. Мені шкода, що легка промисловість у нас не розвивається.

Я  залюбки ще попрацювала б над моделюванням. Також мені хочеться освоїти конструювання жакетів. Я дуже рада, що вивчала крій по  Muller & Sohn . Це вчить системному підходу до створення моделі та приділяти більше уваги деталям.

 

Багато українських брендів замовляють пошив через аутсорс.  Яка у тебе команда?

Мені здається, дуже важливо вміти тримати в руках голку. Нехай ти не будеш шити власноруч, але потрібно розуміння основ. Зараз у моїй команді ще 2 кравчині, технолог і закупівельник.

 

Катрін, у цій справі ти не просто власниця, а дизайнер. Можеш відкрити декілька секретів «творчої  кухні». Хто тебе надихає?

За час своєї роботи, я зрозуміла, що в усіх творчих людей є одна проблема: зробити свої ідеї комерційно успішними.  Крім того, мої ескізи ми детально обговорюємо із технологом. Вона говорить , що не практично для повсякденного життя і де шліцу потрібно зробити вище. Зі свого боку я наполягаю на ширині кроку і тому подібні деталі. Але Наталі я дуже довіряю, тому враховую ці поради. Найбільше дискусій у нас було з приводу сукні кольору Марсала. Ти його бачила. Там гіпюрова вставка, що певним чином зобов’язує власницю підтримувати певну фізичну форму. Я дуже хотіла його зробити саме таким із легким французьким шиком. Воно стало дуже популярним! Прозора вставка нікого не збентежила.

Коли я створюю нову колекцію, я не переглядаю чужих робіт, щоб не плутались із власними ідеями. Але найбільше мені подобається Marc Jacobs , Elie Saab і звичайно Chanel. 

 

 

 

 

Раз ми вже підійшли до теми комерційного успіху. Якого результату ти прагнеш досягти?

Починаючи займатись своєю справою я розуміла, що це довгограюча історія і не чекала повернення грошей за швидкий термін. Я рухалась у цьому напрямі заради ідеї.

 

Для своєї унікальної пропозиції, який показник якості речі ти обрала?

Матеріали я підбираю дуже ретельно. Тканини в основному: Італія, Швейцарія, Німеччина. Але валютні ризики я не перекладаю на покупців.  Для мене це спочатку ідея, а вже потім «проект». Добре, коли речі купують із задоволенням. Я прихильник натуральних тканин. Я не боюсь, що вони можуть  зім’ятись, бо розумію, що це комфортне та якісне полотно.

Мені важливо, щоб була акуратна обробка:  шви були не сильно опуклі на тканині, акуратний оверлок, якісно вшита фурнітура. Кожен шов я особисто вивертаю. Ми не допускаємо похибок на лекалах. Були такі сукні, які ми просто викидали і шукали нового виконавця.

 

Що тобі знадобилось для повноцінного старту свого бізнесу?

БАЖАННЯ ! Важко зробити тільки перший крок. Я особисто дуже захоплююсь людьми, які щось створюють. Я, чесно кажучи, перед багатьма українськими дизайнерами знімаю капелюх: мені подобається Anna K, Anna October.

Ми товаришуємо з  Мarikich, вона має більше досвіду і давала мені корисні поради. Наче сама доля мені сприяла, ми познайомились незадовго до заснування Katrin Rene.

Головне, щоб тобі подобалось , що ти робиш. Спочатку потрібно втілити ідею, а успіх це вже побічний результат натхненної праці. Старт був на 500 доларів. Я тоді працювала і заощаджувала.

 

Бачу ти посміхаєшся, пишаєшся тим, що сама змогла це зробити. Але все ж на українському ринку вже багато гравців у цій галузі. Яка твоя особливість?

Ти можеш помітити, що у моїх колекціях не має брюк. Для дівчат я концептуально проти брюк. Під час обідньої перерви я спостерігала за дівчатами на вулиці. Мені хотілось зробити їх більш ніжними. Зараз багато хто досягає успіху у кар’єрі, що безпосередньо впливає на стиль одягу. Я прагну, щоб у моїх моделях дівчата відчували себе богинями і не забували про те, що саме вони несуть красу у цей світ.

 

 

Співавтори інтерв'ю: Катрін Рене, Ольга Юр'єва

Фото: Олександр Нерубаєв/ Катрін Рене/ Ольга Юр'єва

Модель: Олександра Мойсеєва