0

Дівчата брюки не вдягають!

 

 

Що можна знайти у гардеробі успішної українки? Можливо пару елегантних костюмів, можливо жакет, але ми точно знаємо, що там має бути сукня Katrin Rene. Витончене мереживо її моделей втілює жіночу пристрасність, а легкість натуральних матеріалів  підкреслює смак майбутніх власниць.

 

 

Катрін, твій бренд на українському ринку зовсім новенький. Поділись із нами, з чого усе починалось.

Взагалі, мені хотілось знайти хобі поза роботою. У мене в сім’ї немає творчих особистостей. Я і сама за освітою фінансист. Але шиття мені було до душі. Мені захотілося мати речі, які не куплені в магазині, а ексклюзивні, щось зроблене своїми руками. Я дуже вірю у «знаки долі». І вийшло так, що відповіли мені лише в Академії Burda. Чесно, я собі уявляла приміщення: звичайна кімната, одна машинка. Але коли я прийшла, то побачила таку яскраву сонячну кімнату. Я зустріла викладача Надію Хілько, вона була дуже стильно одягнена. Я відразу зрозуміла, що потрапила туди, куди потрібно. Надія розповідала історії про дизайнерів, з якими особисто працювала. Мені пощастило потрапити до такого викладача. Саме вона мене надихнула створити власну марку. І на кожному етапі мого становлення підтримувала, як ніхто інший.

 


"Катрін дуже цілеспрямована. Їй хотілось щось змінити у своєму житті і я люб’язно запропонувала займатись моделюванням. Вона прийшла до нас у листопаді 2015 року зовсім не вміючи шити. Ми зробили із неї дизайнера. Ми починали із моделювання спідниць. Одна за одною. Все добре вдавалось".  

 

 

Надія Хілько, викладач Катрін в Академії Burda


 

 

Я була вражена, коли першу спідницю ми посадили на фігуру взагалі без примірок. Тільки тоді я зрозуміла, навіщо було стільки формул при побудові креслення. Це дуже вдала модель. Я  і досі її вдягаю, причому тканину тоді не купувала. У мене було 15 метрів раритетного полотна, виготовленого ще на Херсонському бавовняному комбінаті. Такого вже не випускають, а жаль. Мені шкода, що легка промисловість у нас не розвивається.

Я  залюбки ще попрацювала б над моделюванням. Також мені хочеться освоїти конструювання жакетів. Я дуже рада, що вивчала крій по  Muller & Sohn. Це вчить системному підходу до створення моделі та приділяти більше уваги деталям.

 

Багато українських брендів замовляють пошив через аутсорс.  Яка у тебе команда?

Мені здається, дуже важливо вміти тримати в руках голку. Нехай ти не будеш шити власноруч, але потрібно розуміння основ. Зараз у моїй команді ще 2 кравчині, технолог і закупівельник.

 

Катрін, у цій справі ти не просто власниця, а дизайнер. Можеш відкрити декілька секретів «творчої  кухні»? Хто тебе надихає?

За час своєї роботи, я зрозуміла, що в усіх творчих людей є одна проблема: зробити свої ідеї комерційно успішними.  Крім того, мої ескізи ми детально обговорюємо із технологом. Вона говорить , що не практично для повсякденного життя і де шліцу потрібно зробити вище. Зі свого боку я наполягаю на ширині кроку і тому подібні деталі. Але Наталі я дуже довіряю, тому враховую ці поради. Найбільше дискусій у нас було з приводу сукні кольору марсала. Ти її бачила. Там гіпюрова вставка, що певним чином зобов’язує власницю підтримувати певну фізичну форму. Я дуже хотіла її зробити саме такою - із легким французьким шиком. Ця сукня стала дуже популярною! Прозора вставка нікого не збентежила.

Коли я створюю нову колекцію, я не переглядаю чужих робіт, щоб не плутались із власними ідеями. Але найбільше мені подобається Marc Jacobs, Elie Saab і, звичайно, Chanel. 

 

 

 

 

Коли ми вже підійшли до теми комерційного успіху. Якого результату ти прагнеш досягти?

Починаючи займатись своєю справою я розуміла, що це довгограюча історія і не чекала повернення грошей за швидкий термін. Я рухалась у цьому напрямі заради ідеї.

 

Для своєї унікальної пропозиції який показник якості речі ти обрала?

Матеріали я підбираю дуже ретельно. Тканини в основному: Італія, Швейцарія, Німеччина. Але валютні ризики я не перекладаю на покупців.  Для мене це спочатку ідея, а вже потім «проект». Добре, коли речі купують із задоволенням. Я прихильник натуральних тканин. Я не боюсь, що вони можуть  зім’ятись, бо розумію, що це комфортне та якісне полотно.

Мені важливо, щоб була акуратна обробка:  шви були не сильно опуклі на тканині, акуратний оверлок, якісно вшита фурнітура. Кожен шов я особисто вивертаю. Ми не допускаємо похибок на лекалах. Були такі сукні, які ми просто викидали і шукали нового виконавця.

 

Що тобі знадобилось для повноцінного старту свого бізнесу?

БАЖАННЯ ! Важко зробити тільки перший крок. Я особисто дуже захоплююсь людьми, які щось створюють. Я, чесно кажучи, перед багатьма українськими дизайнерами знімаю капелюх: мені подобається Anna K, Anna October.

Ми товаришуємо з  Мarikich, вона має більше досвіду і давала мені корисні поради. Наче сама доля мені сприяла, ми познайомились незадовго до заснування Katrin Rene.

Головне, щоб тобі подобалось , що ти робиш. Спочатку потрібно втілити ідею, а успіх це вже побічний результат натхненної праці. Старт був на 500 доларів. Я тоді працювала і заощаджувала.

 

Бачу ти посміхаєшся, пишаєшся тим, що сама змогла це зробити. Але все ж на українському ринку вже багато гравців у цій галузі. Яка твоя особливість?

Ти можеш помітити, що у моїх колекціях не має брюк. Для дівчат я концептуально проти брюк. Під час обідньої перерви я спостерігала за дівчатами на вулиці. Мені хотілось зробити їх більш ніжними. Зараз багато хто досягає успіху у кар’єрі, що безпосередньо впливає на стиль одягу. Я прагну, щоб у моїх моделях дівчата відчували себе богинями і не забували про те, що саме вони несуть красу у цей світ.

 

 

Співавтори інтерв'ю: Катрін Рене, Ольга Юр'єва

Фото: Олександр Нерубаєв/ Катрін Рене/ Ольга Юр'єва

Модель: Олександра Мойсеєва

0
Поділитись:

Хіт продажу