0

Чому всі хочуть брати участь у Фіналі New Fashion Zone?

Всім, хто стежить за модою і розвитком легкої промисловості в Україні, рекомендуємо зазначити в своєму календарі важливу дату 21 вересня - день щорічного Фіналу Конкурсу молодих дизайнерів одягу New Fashion Zone! Цього року fashion-подія розгорталася в просторі для заходів нового покоління POCHAYNA Event Hall.

 

 

Організатори New Fashion Zone отримали близько 380 заявок на участь у Конкурсі 2018. У Фіналі Конкурсу взяли участь 41 дизайнер у 12 різних номінаціях.

 

 

Нагадаємо, що Конкурс проводиться один раз на рік і складається з трьох етапів: Ескізний, Кастинг, Фінал.

Участь в Конкурсі для дизайнерів - безкоштовна, що підкреслює соціальний аспект проекту, дає широкі можливості для легкого старту.

New Fashion Zone допомагає юним дизайнерам зробити з хобі бізнес, монетизувати таланти і голосно заявити про себе.

 

 

Відмінна риса Конкурсу - присутність в журі понад 20 представників потужних українських виробництв і брендів одягу з різних регіонів України. На думку продюсера Конкурсу, Марії Терехової, залучення дизайнерів на виробництва - це шанс створити в Україні свій власний продукт, а не бути тільки «сировинною базою». Адже Україна - конкурентноспроможний гравець на світовому fashion і ритейл ринках.

 

 

Вперше на подіумі були представлені колекції одягу, розроблені в рамках нового проекту New Fashion Zone - FASHION BUREAU. Колекції були розроблені молодими дизайнерами NFZ для великих українських виробників одягу, запущені в тираж і вже виставлені на полиці магазинів. 

 

На офіційному відкритті Фіналу Конкурсу слова підтримки платформі NFZ і молодим дизайнерам висловили представник Київської міської державної адміністрації Кондрашова Наталія та Президент, голова правління Української Асоціації підприємств легкої промисловості Тетяна Ізовіт.

 

Уже другий рік під час Фіналу Конкурсу працює Маркет молодих дизайнерів. На NFZ Маркеті можна було побачити і придбати більше 80-ти дизайн-колекцій брендів з різних куточків України!

 

 

Фішкою IV Конкурсу молодих дизайнерів був стенд за принципом «See now, buy now», де розмістилися колекції фіналістів NFZ. Кожен гість міг ознайомитися з творчістю молодих дизайнерів і придбати їхні вироби першими.

 

За традицією IZUM.ua і New Fashion Zone підготували спецпроект. На цей раз відомі стилісти Кирил Савченко та Наталя Луста розповіли про тонкощі підбору одягу для дівчат з пишними формами. У ролі моделей виступали учасниці телевізійного проекту «Модель XL»: Ольга Євса, Тетяна Котьолкіна і Олеся Прит.

 

 

Спеціальний гість Фіналу - дизайнер з Індії Todi Shalini презентувала свою колекцію Sailing Souls на подіумі NFZ.

 

 

До складу журі увійшли близько 60 лідерів думок, fashion-експертів, представників рітейлу, відомих дизайнерів, власників брендів, представників великих виробництв, стилістів, редакторів глянців і профільних ЗМІ, відомих fashion-фотографів, представників шоу-бізнесу та інших сфер, пов'язаних з модною індустрією.

 

 

 Журі оцінювало учасників за новизною і оригінальністю ідей, стилістикою образів, логічним обгрунтуванням та цілісністю колекції, вибором тканин і потенційним попитом на fashion-продукт в таких номінаціях: Men, Casual, Kids, Art, Business, Not for Models і New Fashion Nominations. Останні дві - нововведення Конкурсу.

 

 

New Fashion Nominations була представлена в 6 категоріях, які на думку організаторів, є перспективними: Not Age (одяг для людей віком 50+), Sport-fashion (спортивний одяг), Teenager (одяг для тінейджерів), Outerwear (верхній одяг), Subcultures (одяг для субкультур), Трикотаж.

 

За словами організаторів NFZ, категорії New Fashion Nominations будуть оновлюватися відповідно до трендів та fashion-змінами в Україні та світі.  

 

 

Fashion-івент пройшов яскраво і на одному диханні. Крім важливого досвіду і безцінних порад від журі, всі учасники отримали ексклюзивні поштові марки від партнера по доставці - Укрпошти, подарунки від водного партнера - ТМ Моршинська, каталоги від видавництва «Швейное дело и мода» і багато іншого.

 

Учасники зраділи кількості цінних спецпризів - близько 40, які дадуть можливість молодим дизайнерам ще швидше розвиватися. Основні з них:

-  Спеціальний Грант від ЦУМ еквівалентом 2 000 у.о. на розробку капсульної колекції і можливість проведення її презентації в ЦУМі,

- Спеціальний Грант від LeBoutique на замовлення колекції еквівалентом 50 000 грн.

- Сертифікат на міжнародні відправлення на 20 000 грн. від Укрпошта

- Безкоштовна поїздка до Туреччини на виставку і Сертифікат на придбання тканин з 50% дисконтом від турецької фабрики Fabra

- Сертифікат на 10 000 грн. від K.tex на придбання преміум-утеплювачів і послугу стьобання

 

 

До слова, вже відкрита реєстрація на V Конкурс молодих дизайнерів New Fashion Zone! Якщо Ви мрієте бути причетним до індустрії моди, у вас є яскраві ідеї і продумані образи, не відкладайте втілення своєї мрії на потім!

 

Мережа магазинів парфумерії та косметики BROCARD - б'юті - партнер заходу.

Укрпошта - надійний партнер по доставці IV Конкурсу молодих дизайнерів New Fashion Zone... Укрпошта #головнапоштакраїни #здатнадивувати.

Наш партнер - природна мінеральна вода Моршинська. Будь в тренді! Пий природну воду!

 

Партнери заходу : ЦУМ, LeBoutique, Укрпошта, K.tex, BROCARD, ТМ «Моршинська», Київська міська державна адміністрація, BurdaStyle, Oblik.Media, Styler, Академия стиля и дизайна Andre Tan, DonStream, IZUM.UA, Studioofmydreams, UKRAINIAN KID’S FASHION WEEK, Babyphotostar, Fabra, People IN, WOWNOW.HOW, GOSSIP, JOY, Live.City, Model Scouting Bureau, Київська Академія перукарського мистецтва, Model agency Glyanec, Export Promotion Office, POCHAYNA Event Hall, INBOOK, Todi Shalini, Ukrainian Volunteer Service, PM Models.

 

Фото: Сергій Чирков, Максим Лисовой.




0
Поділитись:

Хіт продажу

№ викрійки 126 A
69.9грн