На Міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року 2016» розгорілася жорстка боротьба за титул

 Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» 10 грудня в черговий раз гучно пройшов в Україні.

 

Урочисте вручення премій, що проходило в стінах InterContinental Kiev, запам'яталося публіці морем позитивних емоцій і яскравими сенсаціями. Однією з таких стала перемога молодого, але такого, що цілком сформувався, виробника VOVK, яка принесла йому титул першого українського бренду, що переміг в номінації «Національний виробник року одягу для жінок».

 

 

 «Вибір року» - премія, яку неможливо купити або взяти в якості подарунка, це премія, яку можна заслужити виключно шляхом кропіткої роботи і просування свого бренду в маси.


Боротьба за титул була серйозною. Відбір переможців серед номінантів здійснювався за спеціальною методикою, яку розробила і впровадила американська компанія Festivals International.
Виходячи з чого формувалися підсумкові результати? 6 досліджень. Уподобання населення, оцінки експертної ради, оцінки представників провідних рекламних та креативних агентств, думки Високого журі та Оргкомітету фестивалю - все це в сукупності і визначало переможців.

 


Варто також відзначити, що в проведенні фестивалю цього року були задіяні дві авторитетні компанії зі світовими іменами, які відповідали за чесне і об'єктивне оцінювання претендентів на перемогу. Перша з них - компанія TNS Україна, представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень. На неї були покладені повноваження з проведення маркетинг-досліджень серед населення, з чим, до речі, вона впоралася цілком професійно. Друга - Міжнародна аудиторська компанія Deloitte - відповідала за перевірку і підтвердження підсумків конкурсу.


У компетентності цих компаній неможливо сумніватися. Як же молодому українському бренду, якому тільки недавно виповнилося 4,5 роки, вдалося не тільки витримати суворий відбір, а ще й стати кращим серед більших і досвідчених конкурентів?

 


Витоки свого успіху засновники VOVK не приховують, а з радістю розкривають всім, хто цікавиться. Формула проста - сильна команда, згуртований колектив, чіткі завдання і цілі, конкретні плани і терміни. Важливим фактором також є амбітна місія бренду, яка полягає в популяризації своєї продукції не тільки по всій Україні, а й за її межами, в досягненні світового визнання української якості. Надихає, чи не так?


Вся дружна сім'я VOVK, окрилена ідеєю просувати Україну на міжнародній арені, щодня працює і творить,  наполегливими зусиллями домагаючись приголомшливих результатів. Премія «Вибір року» - далеко не єдине досягнення молодої амбітної команди в 2016 році. Протягом усього року вони стрімко розвивалися і впевненими кроками завойовували український ринок. Вражаючі цифри - 10 нових магазинів, роздрібна мережа розширена до 10 міст, обсяги виробництва в 20 разів перевищили минулорічні, на фабриці почали впровадження іноваційних світових технологій, кількість клієнтів практично досягла 100 тисяч. І це всього лише за один рік! Жоден український виробник ще не показував таких колосальних успіхів за такий короткий час.

 

 


Проведення Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» дуже необхідне Україні. Адже визначення першокласних товарів і послуг в різних категоріях, яке і є головною метою цього заходу, має великий вплив на все українське виробництво. Подібні грандіозні перемоги молодих виробників - хороший стимул для компаній-початківців, що бажають досягти успіху в своїй справі, а український бренд VOVK - гідний приклад для наслідування.




0
Поділитись:

Цей блок не удаляти.

Хіт продажу

Спідниця міні на широкій кокетці

Міні-спідниці на широкій кокетці розкльошеного силуету. ...

44.9 грн.

Зараз переглядають

Спідниця на кокетці з імітацією запаху

Клітина завжди в моді, а в цьому сезоні вона особливо актуальна. Спідниця на кокетці, яка заміняє...

39.90 грн.

Брюки трикотажні прямого крою

Синій, білий та червоний зроблять вас справжньою королевою стилю. Фасон футболки підкреслює бюст,...

39.90 грн.