0

На Міжнародному фестивалі-конкурсі «Вибір року 2016» розгорілася жорстка боротьба за титул

 Міжнародний фестиваль-конкурс «Вибір року» 10 грудня в черговий раз гучно пройшов в Україні.

 

Урочисте вручення премій, що проходило в стінах InterContinental Kiev, запам'яталося публіці морем позитивних емоцій і яскравими сенсаціями. Однією з таких стала перемога молодого, але такого, що цілком сформувався, виробника VOVK, яка принесла йому титул першого українського бренду, що переміг в номінації «Національний виробник року одягу для жінок».

 

 

 «Вибір року» - премія, яку неможливо купити або взяти в якості подарунка, це премія, яку можна заслужити виключно шляхом кропіткої роботи і просування свого бренду в маси.


Боротьба за титул була серйозною. Відбір переможців серед номінантів здійснювався за спеціальною методикою, яку розробила і впровадила американська компанія Festivals International.
Виходячи з чого формувалися підсумкові результати? 6 досліджень. Уподобання населення, оцінки експертної ради, оцінки представників провідних рекламних та креативних агентств, думки Високого журі та Оргкомітету фестивалю - все це в сукупності і визначало переможців.

 


Варто також відзначити, що в проведенні фестивалю цього року були задіяні дві авторитетні компанії зі світовими іменами, які відповідали за чесне і об'єктивне оцінювання претендентів на перемогу. Перша з них - компанія TNS Україна, представник світового лідера в галузі маркетингових досліджень. На неї були покладені повноваження з проведення маркетинг-досліджень серед населення, з чим, до речі, вона впоралася цілком професійно. Друга - Міжнародна аудиторська компанія Deloitte - відповідала за перевірку і підтвердження підсумків конкурсу.


У компетентності цих компаній неможливо сумніватися. Як же молодому українському бренду, якому тільки недавно виповнилося 4,5 роки, вдалося не тільки витримати суворий відбір, а ще й стати кращим серед більших і досвідчених конкурентів?

 


Витоки свого успіху засновники VOVK не приховують, а з радістю розкривають всім, хто цікавиться. Формула проста - сильна команда, згуртований колектив, чіткі завдання і цілі, конкретні плани і терміни. Важливим фактором також є амбітна місія бренду, яка полягає в популяризації своєї продукції не тільки по всій Україні, а й за її межами, в досягненні світового визнання української якості. Надихає, чи не так?


Вся дружна сім'я VOVK, окрилена ідеєю просувати Україну на міжнародній арені, щодня працює і творить,  наполегливими зусиллями домагаючись приголомшливих результатів. Премія «Вибір року» - далеко не єдине досягнення молодої амбітної команди в 2016 році. Протягом усього року вони стрімко розвивалися і впевненими кроками завойовували український ринок. Вражаючі цифри - 10 нових магазинів, роздрібна мережа розширена до 10 міст, обсяги виробництва в 20 разів перевищили минулорічні, на фабриці почали впровадження іноваційних світових технологій, кількість клієнтів практично досягла 100 тисяч. І це всього лише за один рік! Жоден український виробник ще не показував таких колосальних успіхів за такий короткий час.

 

 


Проведення Міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» дуже необхідне Україні. Адже визначення першокласних товарів і послуг в різних категоріях, яке і є головною метою цього заходу, має великий вплив на все українське виробництво. Подібні грандіозні перемоги молодих виробників - хороший стимул для компаній-початківців, що бажають досягти успіху в своїй справі, а український бренд VOVK - гідний приклад для наслідування.




0
Поділитись:

Хіт продажу