0

Що робити, якщо ви придбали випуск Burda 3/2018

Любі майстрині, не залишіться байдужими!

На типографії переплутали листи викрійок і прикріпили лекала з колекціями 4/2018 до Burda 3/2018!

 

Чим ви можете допомогти:

  • не купуйте новий випуск (знаємо, дивне прохання від редакції! Писати аж серце крається, адже ми підготували такий гарний журнал).
  • повідомте адміністратора торгової точки, якщо побачите невідповідність.

 

Що робити, якщо ви вже встигли придбали випуск:

  • Повідомте на пошту i.falke@burda.ua або на о.yurieva@burda.uа Прізвище ім'я та номер телефону. Якщо ви хочете кур'єрську доставку зазначте це та адресу доставки. Якщо вам буде зручніше отримати на відділеннї Нової пошти вкажіть його номер та місто.


Що зробить редакція:

  • надішле вам відповідні листи викрійок кур'єрською доставкою Нової Пошти або на потрібне відділення безкоштовно!

 

 

Редакція вже вжила заходів. Про подальше владнання ситуації ми повідомимо. Слідкуйте за новинами!

Сподіваємось на ваше розуміння та просимо вибачення за незручності.

 

З турботою, Ольга Юр'єва, 
головний редактор журналу Burda Style.




66
Поділитись:
+ коментувати

66 Коментарів

отправить новой почтой будет стоить почти столько сколько журнал, я по почте получаю журнал, вы могли бы в 04 номер журнал вложить выкройки с 03 номера?

Оскільки це питання глобальне та має багато нюансів. Особисті побажання ми вирішимо в індивідуальному порядку.  Пишіть ваш контактиний номер та ім'я на електронну пошту,менеджер підбере для вас оптимальне рішення.

А доставка вірних листів викрійок бескоштовна для читачів, опласується редакцією.

Поясніть , будь ласка , чи буде в продажу березневий випуск Бурди? журнал чудовий і дуже б хотілось його купити. Наприклад , замовити в редакції , доставку я б оплатила

Перша партія правильних випусків, вже буде доступна у продажу з цієї середи.
Якщо у вас ще будуть питання, надсилайте дані на електронну пошту. І менеджер із вирішення цього питання, порадить, який варіант для вас буде більш оптимальним.

Я так понимаю, что старый тираж изымут и новый переиздадут?! Только как при покупке журнала можно будет понять, что покупаешь с правильными выкройками? Ведь по сложенному листу выкроек не поймешь, пока дома не разложишь...Я третий год покупаю каждый номер, поэтому не хотелось бы получить два набора выкроек за апрель и ни одного за март. Номер за март еще не брала.

Елена, на каждом мисте выкроек даже в сложенном виде есть пометка с  номером, определяющим выпуск.
Если вы приобрели выпуск, то вы в любом случае получите правильные выкройки.
Пишите на почту номер и имя фамилию с пометкой на адрес почты и вас по всем вопросам проконсультирует менеджер, который улаживает эту ситуацию.

Славінська Надія , Київ 0977683951. Маю ту проблему , що і більшість хочу викрійки 3/2018 в мене за 4/2018

Доброго вечора. Придбала №3 в АТБ. Можу надати копію чека.Надішліть мені так потрібні викрійки.

Олено, чекаємо дані на електронну адресу.

Так ось чому я не можу знайти в продажу в Києві 3 номер! кожен день до кіоска як на роботу((( Сподіваюсь, що в середу вийде правильний номер, дуже чекаємо!

Незважаючи на те, що редакція вжила всіх необхідних заходів, ви зможете побачити на прилавках деякі екземпляри з невірними лекалами. Не всі роздрібні точки йдуть назустріч у вирішенні цієї ситуації, оскільки заміна випуску вимагає часу, витрат на транспортування і відповідальності власника торгової точки перед своїм покупцем. Тому ми приносимо вибачення, якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, не дивлячись на наші зусилля її виправити!
Тому якщо ви дуже хочете цей примірник у свою колекцію,можете придбати випуск, а про доставку необхідних лекал ми подбаємо. Хоча і не можемо гарантувати заміни моментально. За це просимо вибачення та сподіваємось на розуміння!

Сьогодні прийшлось придбати примірник з не тими викрійками , бо нового завозу не буде, так мені повідомили в і в кіоску , і в АТБ. Мабудь , це проблема буде у всіх маленьких містах Я хотіла вислати до редакції викрійки 4 номеру, але зникла адреса.Доставку я б сплатила. 

Сьогодні прийшлось придбати примірник з не тими викрійками , бо нового завозу не буде, так мені повідомили в і в кіоску , і в АТБ. Мабудь , це проблема буде у всіх маленьких містах Я хотіла вислати до редакції викрійки 4 номеру, але зникла адреса.Доставку я б сплатила. 

Сегодня отправила листы выкроек по указанному адресу. И на указаную почту отправила свои данные. Пока никто не перезванивал. Чуб Елена.

Олено, ваша проблема досі актуальна? Запити обробляють у порядку черги. 

Да. Я все еще жду листы выкроек из Бурды 3/2018, поскольку есть модели, которые нетерпится пошить.

Оля,Ви писали,що в середу поступить перша партія "правильних" журналів у продаж.Привезли сьогодні в газетний кіоск свіжі журнали і та сама історія,що з попередніми.А за 2 тижні має наступний номер вийти.Ще зачекаю до п"ятниці(має бути свіжий завіз) і почну панікувати...

Мар'яно, не панікуйте будь-ласка. Ситуація трапилась не приємна, але нехай вона не псує вам настрій!

Незважаючи на те, що редакція вжила всіх необхідних заходів, ви зможете побачити на прилавках деякі екземпляри з невірними лекалами. Не всі роздрібні точки йдуть назустріч у вирішенні цієї ситуації, оскільки заміна випуску вимагає часу, витрат на транспортування і відповідальності власника торгової точки перед своїм покупцем. Тому ми приносимо вибачення, якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, не дивлячись на наші зусилля її виправити!
Тому якщо ви дуже хочете цей примірник у свою колекцію,можете придбати випуск, а про доставку необхідних лекал ми подбаємо. Хоча і не можемо гарантувати заміни моментально. За це просимо вибачення та сподіваємось на розуміння!

Скажите, пожалуйста, а когда мартовский номер (я так поняла задержка из за того, что пришлют уже правильную версию) будет в отделениях почты для тех, кто подписался на него? И если не брать задержку мартовского номера по известным причинам уже, то когда по подписке должны приходить в нормальном режиме номера?

Вопросы по датам: https://burdastyle.ua/kalendar-burda-2018/
немного отложили выход 4/2018 -06.04
Вопросы по подписке можно задать здесь:
https://burdastyle.ua/kontakty/

Обійшла сьогодні майже всі торгові точки , де має продаватися журнал АТБ, Сільпо , газетні кіоски і не зважаючи , що вчора мав бути новий завоз в усіх торгових точках Бурда з викрійками 4 номеру.Тільки в одному кіоску продавчиня пообіцяла поміняти журнал у вівторок.

Тетяно, новий завоз не в усі точки продажу одночасний, оскільки журнал переукомплектовують партіями і відвантажують власникам торгових точок, а вони всже займаються доставкою на свої точки продажу. Намагаємось владнати все максимально оперативно.

Девочки, кому-нибудь прислали выкройку или редакция связывалась с Вами после заявки о замене?

Пока никто не связывался и выкройки не поменяли, к сожалению.

Елена, вы отправили всю необходимую информацию на почту. Немного позже, после публикации, мы просили уточнять данные, потому что сейчас мы обрабатываем огромное кол-во информации.

 

Повідомте на пошту i.falke@burda.ua або на о.yurieva@burda.uа Прізвище ім'я та номер телефону. Якщо ви хочете кур'єрську доставку зазначте це та адресу доставки. Якщо вам буде зручніше отримати на відділеннї Нової пошти вкажіть його номер та місто.

На жаль, у нас немає окремої кризової команди для вирішення цієї проблеми. Але максимально точна інформація, яку ми від вас отримаємо, допоможе нам відправити посилку швидше. Не панікуйте, будь-ласочка, якщо вам одразу не відповіли з редакції, бо кожен хто бере участь у вирішенні цього питання має також поточні завдання. КОЖЕН лист ми вносимо до бази, і абсолютно кожний, хто написав нам отримає необхідні лекала!

Отправила выкройки ещё 13.03.18, свои на данные на эл.адрес и со мной все ещё никто не связывался. Самойленко Виктория

Уважаемая редакция, а возможен ли такой вариант обмена: Вы вышлите  мне в близлежащее ко мне отделение "Новой почты" Бурду №4 с выкройками из Бурды №3. А я оплачу стоимость номера при получении в отделении. Всё равно я покупаю каждый номер:))
Письмо в редакцию я уже написала. ФИО, № телефона, № отделения "Новой почты" указала.

Думаю, если вы укажете этот вопрос в письме, его могут рассмотреть. Отправками занимается другой отдел, я выступаю лишь посредником, в этой ситуации, поскольку читатели знакомы именно со мной.

Почему то на мой вопрос не ответили - задаю еще раз. Когда мартовский журнал поступит в отделения почты для подписчиков. И в каких числах будет апрельский? Жду ответа. Спасибо.

Простите отвечаем:
"усі журнали для передплатників повернули  з пошти, . Сьогодні вони направлені на типографію для переукомплектування. Одразу після цього наш відділ дистрибуції поверне журнали на пошту для відправки за призначенням!

Редакція не має змоги повідомити, у яких саме точках пройшла заміна та у які певні дати пройде заміна в інших, оскільки між нами та нашими читачами команда типографії, логісти, оптові покупці та власники торгових точок . І на кожному етапі процес заміни фізично неможливо проконтролювати силами однієї редакції!"

Cегодня уже 13 марта. Журнала в Одессе я не видела. И так мало радости в жизни, последнее время, так и журнал не вышел! Особенно умиляет предложение покупать выкройки на сайте... 

Наталия, надеюсь, в отличии от Киева, вас Одесса скорее порадует солнышком и поднимет вам настроение! А наши диллеры порадуют нас и доставят переданые нами журналы в свои торговые точки!

Конечно, поскольку цена за выкройки на сайте более чем доступна! Мы никого не принуждаем делать то, что им не захотелось бы. Поскольку на сайте нет функционала продажи по промокоду, а потправка вручную требует дополнительного физичиского ресурса и времени, этот вариант достаточно удобен для обеих сторон, конечно, если за один раз не захочется пошить все модели из одного выпуска)
 

Підкажіть, взагалі буде 3 номер в Україні? 14 число вже, а номеру немає!

Конечно, технически, он уже есть срок этого выпуска в продаже продлен еще на 1 неделю. Что произвести замену в больше количестве мест.
 

На момент написання цього тексту нам повернули 14 000 примірників (тираж 40 000). Усі з них ми переукомплектовали і відправили в роздрібні мережі наших диллерів, що знаходяться у регіонах. 
 

Редакція не має змоги повідомити, у яких саме точках пройшла заміна та у які певні дати пройде заміна в інших, оскільки між нами та нашими читачами команда типографії, логісти, оптові покупці та власники торгових точок . І на кожному етапі процес заміни фізично неможливо проконтролювати силами однієї редакції! маштаб збитків не дозволяє нам найняти окрему команду для владнання цього питання. Основним нашим обов'язком, як і завжди, є підготовка якісного контенту, щоб забезпечити безперебійну появу наступних випусків. Вчора ми підготували до друку російськомовну версію книги "Практика шиття" та запустили підготовку україномовної, відправили на друк Burda Plus.

 

Незважаючи на те, що редакція вжила всіх необхідних заходів, ви зможете побачити на прилавках деякі екземпляри з невірними лекалами. Не всі роздрібні точки йдуть назустріч у вирішенні цієї ситуації, оскільки заміна випуску вимагає часу, витрат на транспортування і відповідальності власника торгової точки перед своїм покупцем. Тому ми приносимо вибачення, якщо ви зіткнулися з такою ситуацією, не дивлячись на наші зусилля її виправити!
Тому якщо ви дуже хочете цей примірник у свою колекцію,можете придбати випуск, а про доставку необхідних лекал ми подбаємо. Хоча і не можемо гарантувати заміни моментально. За це просимо вибачення та сподіваємось на розуміння!

 

Уважаемая редакция ! В своем обращении по поводу перепутанных листов выкроек вы призвали мастериц не оставаться равнодушными. В ответ ожидалось поступление текущей информации по поводу сложившейся ситуации. Но пока наблюдаются отдельные обрывки информации под отдельными комментариями.... Ведь уже наверняка приняты меры, найдены решения... Почему не написать четко и ясно - журнал будет ( ...??? ), ждите ( до такого... числа ). А может 3-й и 4-й номер вообще появятся в продаже одновременно ? Так объявите об этом, все наберутся терпения и не будут наматывать круги вокруг торговых точек. Уважайте время и нервы своих читательниц !

Уважаемая, Зоя, мы очень любим наших читательниц и уважаем их нервы время, творческий потенциал и доверие к нам! Мы не можем этого сделать потому что: 
"Редакція не має змоги повідомити, у яких саме точках пройшла заміна та у які певні дати пройде заміна в інших, оскільки між нами та нашими читачами команда типографії, логісти, оптові покупці та власники торгових точок . І на кожному етапі процес заміни фізично неможливо проконтролювати силами однієї редакції! маштаб збитків не дозволяє нам найняти окрему команду для владнання цього питання. Основним нашим обов'язком, як і завжди, є підготовка якісного контенту, щоб забезпечити безперебійну появу наступних випусків. Вчора ми підготували до друку російськомовну версію книги "Практика шиття" та запустили підготовку україномовної, відправили на друк Burda Plus."

Надеюсь, вы найдете объяснения и на другие вопросы, если у вас они появятся.
Спасибо за понимание!

Ольго, вітаю!

Скажіть, будь-ласка, чи можна через форму-замовлення на сайті придбати книгу "BURDA. Практика шитья" - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf7D4r5nkSsC2JimLduwdzZ1u-HB6dh....

Яка її вартість? 

Дякую!

Зараз звісно можна! Скоро ми активуємо формуі про дату продажу і про ціну повідомимо трошки згодом, чекайте новин!

Доброго дня, дівчата! Максимально детально відповіла у пості з усією іноформацією, яку маємо на даний момент.

https://www.facebook.com/burdamagazine/posts/954532841369793

Шкода, що на сайті нема форуму, де можна було б спілкуватися, тому задам питання тут. В календарі виходу журналів є "Шити легко і швидко" з датою виходу 02.03.2018р. Тобто він уже є в продажу? Я не бачила! І чому тоді не було анонсу? Знаю, що в Росіі він вже вийшов. Дякую!

Журнал "Шити легко і швидко" №1 у продажі вже з 2 березня.

Анонса ШЛИБ и Бурда Плюс здесь на сайте не размещают почему-то... Но в продаже ШЛИБ в Харькове уже с начала марта "на каждом углу", где журналы и газеты.

Так и непонятно, получится ли купить третий номер ? В Днепре в розничной продаже в супермаркетах не было журнала вообще, ни правильного, ни неправильного. И не завозят .... Получается, что те, кто купил неправильный, пусть и позже, но получат выкройки. А те, кто не купил , останутся вообще без журнала. Если тираж изъяли, выкройки переформируют, то куда уйдет исправленный горемычный третий номер ? Обратно в продажу или в макулатуру сдадут ? Можно его заказать наложенным платежом ? Я покупаю каждый номер с 1996 года, и не хочу остаться без журнала.

Зоечка, добрый день:) Вчера в Варусе (я в Appolo была) появился журнал с правильными выкройками)))))

Аня, спасибо за информацию, так приятно, что есть неравнодушные люди. Вот уж не думала, что буду охотиться за журналом как в 90-е... Сначала терпеливо ждала в продаже ( ну перепутали, исправят ), потом стала ежедневно наведываться в магазин по пути на работу, а в обеденный перерыв обходить все журнальные палатки в центре. И в пятницу, после очередного обеденного обхода впустую не выдержала и попросила сестру купить мне журнал в России, что она и сделала, идя с работы домой. Правда, теперь я его получу через какое-то время, но зато получу наверняка и моя коллекция не нарушится. Еще раз огромное спасибо за проявленное внимание, безумно приятно.

Эх, конечно, ожидание и неизвестность выматывают..
Не за что;) Но, благодарю за благодарность;)

Ура!Сьогодні купила "правильний" журнал.Бабки-продавчині вже як мене бачать,то хрестяться,так я їх "дістала" з цим номером.Тому,терпіння вам,дівчата!Якщо у нас вже є цей номер ,то і у вас появиться!

 

І я також купила сьогодні правильний третій номер (м. Запоріжжя), а також ШЛіБ, хоча до сьогодні останнього не було у продажу.    

Сегодня в Днепре в супермаркете ВАРУС появился в продаже третий номер,  но, увы, с выкройками из четвёртого.

Дякую за оперативну заміну листа-викрійок до 03.2018!

Сторінки

Хіт продажу