Одяг ONE'S LV - це прості і лаконічні вироби, які відмінно підійдуть для створення гардероба на кожен день. Нехитрі моделі легко комбінувати між собою, а тканини хорошої якості можуть прослужити не один сезон, так як речі в основному базові та ті, які є фаворитами українських дівчат не перший сезон. Ми поспілкувались із засновницею бренду Лідією Сметаною про її натхнення і про те, як створити якісний український мас-маркет.
Розкажіть, як з'явився бренд ONE'S LV, хто його засновники?
У мене вже був свій шоурум, коли я задумалася про власне виробництво і про власний бренд. І коли ця ідея перетворилася в мрію, була створена мета втілити її в життя, після чого почалася велика робота над створенням концепції та над першими моделями.
Пошук ідеальної базової сукні був в списку моїх справ на найближчий тиждень. Іноді він затягувався на два дні, якщо захід напередодні був важливим. Іноді дні пошуку приводили до невдачі і доводилося діставати чергове маленьке чорне плаття.
Одного разу я вирішила піти іншим шляхом і пошила першу сукню за своїм ескізом. Пошуки можна було відкласти і в той момент я задумалася про своє виробництво і за концепцію взяла базовий гардероб.
Після першої знайденої швачки і перших відшитих костюмів і суконь пройшов майже рік. Сотня безсонних ночей, тонна натхнення, відкриття першого шоурума і переїзд в новий - це, мені здається, кращий результат, який безумовно дуже надихає.
(Лідія Сметана засновниця бренду ONE'S LV)
А знаєте, хто є головним моїм натхненням? Моя команда, дрімтім, як зараз можна висловитися.
Окрему нішу в моєму серці займають мої феї-хресні - швачки. Вони опрацьовують наші моделі з нуля. Навіть с найневдаліший наш ескіз втілюється в життя у вигляді нової любові дівчаток. Кожне розроблене лекало, море обговорень і велика любов до роботи - це результат кожного дня. І коли з'являється нова модель - все тільки починається. Ще є така маленька деталь, яка не може мене не тішити. Одного разу мої дівчатка-швачки попросили мене роздрукувати самі милі відгуки про отримані вироби від клієнтів. Вони їх прикріпили на мудборд - це їх особистий вид натхнення.
Моя улюблена частина роботи - це перевірка пробного виробу на собі і пошук варіантів, як можна обіграти цю річ під різний привід. Це дає мені розуміння того, чи зможе дівчинка використовувати той чи інший образ в різних варіаціях, варто було б тільки обіграти його.
Які матеріали використовуються при створенні колекцій?
Основні матеріали які ми використовуємо - це велюр, бавовна, шерсть і денім, деякі вироби доповнюються мереживом і гіпюром.
На що орієнтується бренд - на світові тренди або потреби клієнтів?
Швидше ми орієнтуємося на потреби клієнтів, але кожна модель продумується, спираючись на модні тенденції.
На якому рівні, на вашу думку, знаходиться зараз модна індустрія в Україні? Чи плануєте розвиватися за її межами?
За останні два роки український ринок з виробниками одягу розвинувся і ступив на кілька вагомих кроків вперед, багато дизайнерів не поступаються світовим, відомим брендам. І це дає надію, що нас всіх чекає світле майбутнє української індустрії моди, де ми зможемо розвиватися і рухатися тільки вперед. Звичайно ж, ми думаємо розвиватися за межами нашої країни, але попереду ще достатньо роботи, для того щоб втілити це в життя.
Модель - Анна Сулима (СМПУ 2)
Фото - Саша Шадюк
Макіяж и зачісски - Наталія Асланян
Зачекайте будь-ласка
1 Коментар
Речі з цих колекцій мають дуже затишний вигляд. В такі хочеться кутатися і пити какао:)