0

Зроби сама: онлайн-конструктори одягу як тренд

Сучасний покупець став вибагливим - він прагне відрізнятися. Йому більше не до смаку носити один і той самий фасон сукні, який натягує зранку півміста. Для того, щоб привернути увагу тих, чиї смаки не задовольнив масс-маркет, а на індивідуальне пошиття не вистачає часу чи коштів, бренди запроваджують онлайн-конструктори одягу. Як це працює закордоном та в Україні, розповідає редакція Burda Style.

 

 

Сам собі дизайнер

Сервіси кастомізації одягу мають на меті задовольнити найвибагливішого покупця, але без самостійного пошуку тканин, фурнітури, детального опрацювання ескізу та тривалих непоодиноких примірок. Достатньо зайти на сайт бренду та відчути себе дизайнером - обрати крій, фурнітуру, елементи декору, тканину. Наостанок залишити свої параметри - через певний термін річ власного дизайну буде у вас.

 

 

Закордонна кастомізація

Першим, хто запровадив кастомізацію одягу, був бренд Nike Sportswear, який з 1999 року пропонує змінити кросівки на смак клієнта, а тепер навіть сервіс NikeID дозволяє виконати їхній дизайн у кольорах улюбленого аккаунта в Instagram.

 

Одним із перших, хто запустив інновацію у вигляді конструктора одягу, був бренд Burberry Bespoke, запропонувавши своїм клієнтам створити власний тренч. Кожен міг внести частину власної фантазії у культовий тренч британського бренду та навіть залишити свої ініціали на ньому. Ціна за співавторство з Burberry Bespoke стартує від 2 тисяч доларів за одиницю.

 

 

Створити власний принт на основі фото з телефону запропонував бренд Constrvct. Покупець обирає 3D модель сукні, спідниці, топа чи штанів та накладає на річ будь-яке фото. Онлайн-конструктор продемонструє, який вигляд матиме річ із вашим авторським принтом.

 

Хто робить онлайн-конструктори в Україні?

Створити власну сукню пропонував бренд Ksenia Schnaider  - клієнт мав змогу обрати довжину виробу, принт, довжину рукавів та форму коміра.

Окрім суконь, українські дизайнери прагнуть кастомізувати купальники. Український бренд Weird Bird подарував можливість вибрати крій, колір, принт, декор із запропонованих варіацій і навіть міксувати модель ліфа і трусиків, розбиваючи готові комплекти.

 

 

 

Створити свій купальник можна прямо на сторінці бренду в Instagram - він буде готовий через 3-7 днів. Для цього досить вибрати модель, колір і вказати свої параметри. Завдяки індивідуальному пошиттю, можна скоригувати висоту трусиків, вставити тверду чашку або м'який ущільнювач за бажанням.

 


"Будь-якій дівчині під силу створити унікальний і неповторний купальник. Всі матеріали лімітовані, тому ризик зустріти когось в такому ж - мінімальний. Поєднання фасону і тканини, яке обере клієнт, може взагалі ніколи не повторитися ", - коментує дизайнер Weird Bird Дар'я Сущенко.


 

Подібні сервіси стали компромісом між готовим одягом та індивідуальним пошиттям. Залучення клієнта до створення власної речі - неабияка лояльність до найвибагливішої аудиторії. Світові та українські бренди готові вкладати кошти в онлайн-конструктори, та наскільки готове до таких сервісів суспільство, звикше жити в епоху fast fashion?

 

Текст: Альона Вотінцева

Фото: Weird Bird

0
Поділитись:

Хіт продажу

№ викрійки 116
69.9грн