Кожна колекція бренду Goldi орієнтується на сучасні стильні рішення, не забуваючи про комфорт своїх клієнтів. Буквально в кожному елементі одягу відчувається ця філософія. Щодо Голді відгуки переважно позитивні, а це вже свідчить про лояльність клієнтів до виробника. Тож що варто знати про український бізнес покупцям і які принципи варто запозичити конкурентам?
Goldi — це сімейний бізнес, що з’явився ще в 1994 році. Як говорить Олег Червонюк, один із засновників, починалося все з однієї машинки в гаражі. Одяг продавали на базарі — зокрема тільки у Хмельницькому було понад десяток точок.
Згодом бізнес розширювався, збагачувався новими сенсами й ідеями. А зараз це виробництво повного циклу, тобто компанія контролює абсолютно всі процеси — від створення тканини для пошиття до продажу готових речей. Для України такий досвід є рідкісним і доволі унікальним, бо частіше бренди довіряють багато задач посередникам. Пан Олег займається виробництвом, а пані Галина, його дружина й кофаундер компанії, — торгівлею та розвитком.
Першу швейну фабрику, хоч і маленьку, власники придбали в 1998 році. У 2013 році компанія відкрила перший брендовий магазин, а за рік — ще дві швейні фабрики в різних містах України. Зараз бренд має магазини в усіх обласних центрах і інтернет-магазин, активно працює над впровадженням екофрендлі-технологій.
Повномасштабна війна кидає компанії виклики. Наприклад, у Харкові було зруйновано кілька магазинів, а склад із тканинами на $800 тис. згорів. Проте бізнес далі розвивається та стабільно пропонує покупцям нові колекції одягу.
Шлях Goldi — це не швидка історія успіху, який відбувається за помахом руки. Навпаки — це історія про тривалу працю, багато зусиль, чіткі стратегії та наполегливість. Це кейс українського бренду, який може кидати виклик великим іноземним компаніям і боротися за увагу споживачів.
Подружжя Червонюків змогло втілити ідею власного виробництва одягу, надихаючись культурою Street Style. Їхніми референсами та мотивацією ставали:
Зараз виробників надихають нові тренди, які започатковують світові будинки моди, течії в суспільстві, музика й художнє мистецтво. Одяг Goldi здатний руйнувати стереотипи, дає простір для експериментів у зовнішньому вигляді. А головне — він залишається стильним.
Стандартних рішень у одязі ви не знайдете. Навіть у базових капсулах можна відшукати провокативні деталі, що натякнуть на бунтарство. Мода для бренду — не лише десь на подіумах та в пафосному світі. Мода — це елемент повсякденного життя, який можна реалізувати в кожній точці світу.
Goldi працює над впровадженням екологічних трендів. Що вони зробили:
Компанія вже побудувала екологічно безпечну котельню, що працює виключно на щепках. На виробництві в Шепетівці є сонячні панелі, а на одній із фабрик навіть живуть баранчики, яких використовують як екологічні газонокосарки.
Бренд Goldi дійсно отримав популярність серед населення. Є кілька причин, що вплинули на це:
Виробник Голді довго ішов до того, аби випускати одяг власного виробництва від А до Я. Але завдяки цьому компанія точно знає, який запит у клієнтів, і філігранно пропонує їм потрібні товари. Ще один ключик до популярності — універсальність. Goldi створює одяг для чоловіків і жінок, для вечірок і для повсякдення, для того, щоби погуляти в парку біля будинку чи поїхати в подорож за кордон.
Товари Голді виготовляють для звичайних українців, які й мотивують виробників. Кожен охочий може завітати в магазини хоч і Рівному, хоч у Києві, хоч у Дніпрі — філії є в кожній області. І там уже гість відчує на собі дух свободи й елегантності, настрій змін і трендів, якими просочена кожна річ.
Зачекайте будь-ласка