За екзотичною назвою Jo No Fui приховуються творіння італійського дизайнера Алессії Джакобіно. Архітектор за освітою, вона майстерно поєднує конструктивний дизайн з чуттєвими матеріалами - хутром або шовком.
Алессія Джакобіно
1999 р. - Алессіа закінчила університет у Флоренції і відкрила власне бюро по дизайну інтер'єрів. Одна клієнтка переконала Алессію випустити капсульну колекцію одягу.
2001 р. - дизайнерка заснувала свій бренд. Прорив стався після показу в одному міланському готелі, коли у Алессії з'явилося відразу 150 клієнтів.
2003 р. - відкрився перший шоу-рум у Мілані.
2006 р. - марка Jo No Fui вперше брала участь в Міланському тижні моди, що саме по собі дуже престижно. Тим часом одяг із цим лейблом вже продавався в 250 магазинах по всьому світу.
З іспанської назва вашого бренду перекладається приблизно так: «Це була не я». Щось в цьому є дитяче, несерйозне...
Я почула цю фразу у відпустці, на пляжі, і мені сподобалося, як вона звучить. Зізнаюся, однак, що вибрала цю назву здебільшого, щоб вибачитися перед батьком. Він би дуже хотів бачити мене архітектором. Мої батьки завжди мріяли, щоб у мене була класична, надійна професія. Тому я почала вивчати той предмет, який максимально торкався б і творчості. А до моди я завжди мала пристрасть.
Як проявляється ваше архітекторське минуле в нинішній роботі дизайнера одягу?
В абсолютній увазі до деталей. Все має бути ідеально. Це вже для мене практично питання моралі.
Алессіа Джакобіно робить примірку.
Є щось спільне в дизайні інтер'єрів і одягу?
Коли я створюю ескіз сукні, я думаю про жінку, яка буде її носити. Те саме можна сказати і щодо оформлення приміщення: потрібно завжди уявляти, хто буде жити або працювати в цьому інтер'єрі.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Яка вона - героїня Jo No Fui?
Неймовірно жіночна, яка одним помахом вій може змінити образ і настрій - від романтичного до рокерського. Це жінка, яка хоче бути різною.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Як ви стаєте до роботи над ескізами?
Спочатку немає ніякої конкретики, тільки потяг творити, відчуття, прагнення до чогось - колір, тканина, силует. На цих елементах базується колекція. Я не вірю в силу натхнення, для мене це надто романтично. Усе є одна суцільна цитата. При цьому хороший смак виступає в якості фільтра, через який має проходити все, що на тебе впливає.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Звідки береться смак?
Я народилася в Ріміні. Можливо, те місце, де ти виріс, і не впливає на формування колірних переваг. Однак якщо ти зростаєш в туристичному місті, ти все-таки багато бачиш і вчишся розрізняти прекрасне і не дуже.
Ви багато працюєте з в'язаними полотнами, хутром, шкірою...
...і ще шовком. Він всюдисущий! Я використовую шовк у всіх його формах майже в кожній своїй колекції. Хутро я теж дуже люблю, воно піднімає престиж колекції. Розумієте, хутро перетворює жінку на прекрасну диву, м'яку і чуттєву.
1999 р. - Алессіа закінчила університет у Флоренції і відкрила власне бюро по дизайну інтер'єрів. Одна клієнтка переконала Алессію випустити капсульну колекцію одягу.
2001 р. - дизайнерка заснувала свій бренд. Прорив стався після показу в одному міланському готелі, коли у Алессії з'явилося відразу 150 клієнтів.
2003 р. - відкрився перший шоу-рум у Мілані.
2006 р. - марка Jo No Fui вперше брала участь в Міланському тижні моди, що саме по собі дуже престижно. Тим часом одяг із цим лейблом вже продавався в 250 магазинах по всьому світу.
З іспанської назва вашого бренду перекладається приблизно так: «Це була не я». Щось в цьому є дитяче, несерйозне...
Я почула цю фразу у відпустці, на пляжі, і мені сподобалося, як вона звучить. Зізнаюся, однак, що вибрала цю назву здебільшого, щоб вибачитися перед батьком. Він би дуже хотів бачити мене архітектором. Мої батьки завжди мріяли, щоб у мене була класична, надійна професія. Тому я почала вивчати той предмет, який максимально торкався б і творчості. А до моди я завжди мала пристрасть.
Як проявляється ваше архітекторське минуле в нинішній роботі дизайнера одягу?
В абсолютній увазі до деталей. Все має бути ідеально. Це вже для мене практично питання моралі.
Алессіа Джакобіно робить примірку.
Є щось спільне в дизайні інтер'єрів і одягу?
Коли я створюю ескіз сукні, я думаю про жінку, яка буде її носити. Те саме можна сказати і щодо оформлення приміщення: потрібно завжди уявляти, хто буде жити або працювати в цьому інтер'єрі.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Яка вона - героїня Jo No Fui?
Неймовірно жіночна, яка одним помахом вій може змінити образ і настрій - від романтичного до рокерського. Це жінка, яка хоче бути різною.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Як ви стаєте до роботи над ескізами?
Спочатку немає ніякої конкретики, тільки потяг творити, відчуття, прагнення до чогось - колір, тканина, силует. На цих елементах базується колекція. Я не вірю в силу натхнення, для мене це надто романтично. Усе є одна суцільна цитата. При цьому хороший смак виступає в якості фільтра, через який має проходити все, що на тебе впливає.
Показ осінньо-зимової колекції в Мілані.
Звідки береться смак?
Я народилася в Ріміні. Можливо, те місце, де ти виріс, і не впливає на формування колірних переваг. Однак якщо ти зростаєш в туристичному місті, ти все-таки багато бачиш і вчишся розрізняти прекрасне і не дуже.
Ви багато працюєте з в'язаними полотнами, хутром, шкірою...
...і ще шовком. Він всюдисущий! Я використовую шовк у всіх його формах майже в кожній своїй колекції. Хутро я теж дуже люблю, воно піднімає престиж колекції. Розумієте, хутро перетворює жінку на прекрасну диву, м'яку і чуттєву.
Блуза і спідниця від Алесії Джакобіно в Burda 11/2013
Індивідуальність і тонкий смак - ось кредо Алессії Джакобіно. Екстрадовгі, що розширюються донизу рукави реглан надають шовковій блузі особливої легкості і ніжності. Міні-спідниця стриманого силуету демонструє інтригуючу деталь - суцільнокроєний волан спереду.