0

МІЙ ПЕРШИЙ НОМЕР BURDA! 02/1966

  • автор: Modalove
  • дата: 20.05.2020
3
Поділитись:

Опис


Я - новачок на цьому форумі :-). На селфі - з найстаршим журналом з моєї колекції - лютий 1966 року. Хоча в моій колекції є і номери п'ятидесятих років, з яких збережені лише інструкції та викрійки. Найстаріший - 12/1952. А перші моделі, які я сама шила в 90-ті - шорти та майка з 7/1991. Для мене BURDA - це не тільки про ідеальні викрійки одягу для реального життя-шиття, шию я рідко. BURDA - це історія сміливої жінки Енне Бурда, яка створила не просто журнал моделей одягу, а й зробила життя, напевне, мільйонів людей в світі яскравішим, сповненим прагнення до власного стилю, подарувала нові корисні знання та впевненість в собі, особисто ділилася своєю думкою та життєвими порадами. Пам'ятаєте її зворушливі монологи на перших сторінках журналів? BURDA - це "стрес-кіллер". BURDA - це машина часу! Гортаєш сторінки номерів, і ось: ця сукня 1975-го зараз в моді - треба зшити :-)); а наприкінці 60-х взуття на моделях, мабуть, найшикарніше за всі часи; а рецепт салату з 90-х - те, що треба для весняного столу. BURDA - це феномен: навіть в еру digital неможливо встояти перед спокусою купити кожен "паперовий" номер улюбленого журналу. BURDA - поза конкуренцією! 

+ коментувати

3 Коментарі

Дуже цікаво)

Дуже люблю журнал і підписуюсь під кожним словом.Особливо сподобалось, що журнал це "стрес-кіллер".Саме так я його і сприймаю.І ,звісно, як стимул для творчості

Ваше фото із найраритетнішим журналом Burda - яскравий фінал нашого конкурсу-флешмобу! Із задоволенням почитала історію вашої дружби з легендарним виданням. Відчуваю ті самі емоції) Завжди починала перегляд нового номера зі вступного слова Енне Бурда. Завдяки їй журнал  назавжди став більше, ніж просто колекція модних викрійок.